Płyn micelarny Garniera – hit czy kit?

Może nie będę oryginalna w swojej pierwszej recenzji, ale postanowiłam zacząć od polecenia Wam czegoś, co naprawdę lubię. Produktu, o którym już od pewnego czasu jest głośno w blogosferze. Chodzi mi o płyn micelarny Garniera 3 w 1 do skóry wrażliwej.

garnier blog

Kilka słów od producenta:
Płyn Micelarny 3 w 1 to prosty sposób, by usunąć makijaż oraz oczyścić i ukoić całą skórę (twarz, oczy, usta) za pomocą jednego gestu. Nie wymaga spłukiwania.

Wierzcie lub nie, ale przetestowałam już naprawdę sporo płynów micelarnych w swoim życiu i ten, jako jeden z nielicznych produktów drogeryjnych, spełnia moje oczekiwania. Używam go już od 3 miesięcy do wstępnego oczyszczania twarzy i (jak do tej pory) jestem z niego bardzo zadowolona.

Plusy:

  • niska cena przy dużej pojemności (400 ml),
  • dobrze radzi sobie ze zmywaniem makijażu,
  • delikatny (nadaje się nawet do wrażliwych oczu),
  • nie powoduje podrażnień,
  • wygodny w użytkowaniu,
  • wydajny,
  • bezzapachowy,
  • o dobrym składzie,
  • ładnie opakowany,
  • łatwo dostępny,

Minusy:
Znalazłam jeden, choć mało ważny. Płyn występuje wyłącznie w dużej butelce, a mnie brakuje jego mniejszego odpowiednika. Zapewne wygodniej byłoby mi zabrać ze sobą małą buteleczkę, nie martwiąc się jednocześnie, że stracę część przy przelewaniu. Gdyby nie fakt, że często wyjeżdżam, pewnie nie zwróciłabym na ten aspekt uwagi.

Cena regularna: ok. 20 zł

Rada: Warto śledzić aktualne promocje w drogeriach – można go zdobyć w niższej cenie. (Teraz w Rossmannie kosztuje tylko 12,99!)

Moja ocena: 5/5

Jeżeli jeszcze nie słyszeliście o tym produkcie lub słyszeliście, ale nie mieliście okazji go przetestować, to koniecznie dajcie mu szansę. Mam nadzieję, że i u Was sprawdzi się równie dobrze.

Jestem pewna, że sięgnę po ten kosmetyk ponownie. W najbliższym czasie planuję także wypróbować kolejny płyn Garniera, tym razem przeznaczony do cery normalnej i mieszanej (zielony).

A czy Wy używacie płynu micelarnego? Może macie jakiś ulubiony?

9 uwag do wpisu “Płyn micelarny Garniera – hit czy kit?

  1. Ja bardzo lubię płyn micelarny Bielendy, zaskakująco – dla skóry kobiet starszych (seria ,,Esencja młodości”). W tej chwili jestem w połowie trzeciego opakowania, płyn świetnie sprawdza się przy demakijażu, służy mi również jako zamiennik toniku. Jest rewelacyjny, fenomenalnie nawilża i koi skórę. Płynu Garniera nie próbowałam, ale może skuszę się na niego przy następnych zakupach! :)

    Polubione przez 1 osoba

  2. Próbowałam i również jestem zadowolona. Nie lubię, gdy płyn micelarny zostawia po demakijażu i oczyszczaniu lepką skórę, dlatego ten sprawdza się świetnie! Skóra w momencie wysycha, ale nie jest wysuszona, tylko przyjemnie miękka :)

    Polubione przez 1 osoba

  3. Droga Kosmetyczko!
    Ja stosuję „Kojący płyn do demakijażu oczu” wyprodukowanego przez firmę Garnier.
    Tak jak i płyn micelarny jest bez alkoholu, bez zapachu i barwników. Po zmyciu makijażu pozostawia skórę gładką, bez uczucia „lepkiej” skóry. Jest bardzo delikatny, nie powoduje podrażnień oczu, a mimo to dokładnie usuwa makijaż. W takim razie czym różni się od płynu micelarnego, który posiada te same cechy? Należy także dodać, że płyn ten dostępny jest również w małych opakowaniach 125 ml. Nie jestem specjalistką w dziedzinie kosmetyki, dlatego płyn nie widzę różnicy między płynem micelarnym a płynem do demakijażu.
    Z góry dziękuję za odpowiedź.
    M.

    Polubienie

    • Bardzo dziękuję za komentarz. Dobre pytanie :) Z założenia płyn micelarny jest pojęciem szerszym, ponieważ łączy w sobie właściwości mleczka, toniku oraz właśnie płynu do demakijażu oczu. Różni się więc składem, zastosowaniem i działaniem.
      Jeśli jednak chodzi o te dwa wymienione kosmetyki, to faktycznie nie ma między nimi dużej różnicy. Składy oraz właściwości mają bardzo zbliżone, więc jedynej różnicy dopatrywałabym się w zastosowaniu nadanym przez producenta i ewentualnym działaniom. Twój jest zalecany do demakijażu oczu, natomiast płyn micelarny do demakijażu całej twarzy (w tym oczywiście również i oczu). O samym działaniu płynu do oczu nie mogę za dużo powiedzieć, bo niestety nie miałam okazji go stosować, jednak skoro go używasz mogę przypuszczać, że jest dobry (tak jak i płyn micelarny tej firmy).
      Gorąco pozdrawiam :)

      Polubione przez 1 osoba

  4. Ja używam płynów micelarnych jedynie do demakijażu oczu. Są dla mnie lepsze niż produkty do zmywania oczu, bo nie są lepkie, tłuste, nie „kawalą” mi tuszu tylko go ładnie rozpuszczają. Do całej twarzy jednak ich nie stosuję – preferuję zestaw żel do mycia twarzy wodą i tonik.

    Polubienie

Skomentuj

