Zakupy kosmetyczne

Przyznałam Wam się już do tego, że jestem kosmetykoholiczką. Dlatego chyba nikogo nie powinno dziwić, że niełatwo mi przejść obojętnie obok drogerii. I choć doskonale wiem, że niczego nowego nie potrzebuję, to i tak nie mogę wygrać z tym nałogiem.

Podobnie było w tym przypadku. Weszłam do Rossmanna tylko po żel pod prysznic. Jednak kiedy zobaczyłam kilka kosmetyków, które chciałam wypróbować lub które po prostu lubię (do tego w kuszących, promocyjnych cenach), moje plany natychmiast się zmieniły. Oczywiście nie ma tego złego, bo dzięki temu mogę je teraz dla Was testować.

Przedstawiam Wam moje ostatnie zakupy kosmetyczne:

zakupyWśród nich znalazły się:

  • płyn micelarny Garniera  – tym razem zielony, bo tak jak pisałam już w ostatniej notce bardzo chcę zobaczyć, czy jest równie dobry jak różowy (cena: 12,99)
  • szampon Dove z serii Oxygen  & Moisture – nowość, wypuszczona przez tę firmę. Ciekawe czy się polubimy (cena: 13,89)
  • żel pod prysznic Dove, pistachio cream with magnolia – żele firmy Dove to jedne z moich ulubionych. Kupuję je cyklicznie. Tego zapachu jeszcze nigdy nie miałam, a już czuję, że jest cudowny (cena: 8,49)

duże kos

 

  • maseczki do twarzy Ziaja – seria liście zielonej oliwki, zielona: regenerująca z kwasem hialuronowym, biała: oczyszczająco-ściągająca (cena: 1,29 za sztukę)
  • pomadki ochronne do ust bebe – bardzo je lubię, a ponieważ były teraz w atrakcyjnej cenie, zdecydowałam się również na ich zakup (cena: 5,49 za sztukę)

maseczki+bebe

 

  • eyeliner Celebrities Eveline – słyszałam pozytywne opinie na temat tego produktu, zobaczymy czy sprawdzi się u mnie (cena: 11,99)

eyliner

 

To już koniec moich zakupów, przynajmniej w tym tygodniu ;P

Jeśli jesteście zainteresowani recenzją, któregoś z wymienionych przeze mnie kosmetyków – koniecznie dajcie znać. A może ktoś z Was używał już tych produktów? Chętnie dowiem się, co o nich myślicie.

2 uwagi do wpisu “Zakupy kosmetyczne

  1. Ja również słyszałam wiele o tym eyelinerze – podobno ma bardzo precyzyjny pędzelek, więc daj znać. Ziaja zaskakuje nie tylko ceną:) Miałam kiedyś próbkę kremu z tej serii i była bardzo fajna. Jest też z tego mgiełka tonizująca, która baaaardzo mnie kusi;)

    Lubię to

Skomentuj

