Akcesoria do włosów

Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić moje ulubione akcesoria do włosów, które zdecydowanie ułatwiają mi życie. Są to szczotki Tangle Teezer oraz gumki Invisibobble. Pewnie już nie raz o nich słyszeliście, zwłaszcza o szczotkach, które już długo goszczą na polskim rynku.

CAM01349

Produkty te zdecydowanie wyróżniają się swoim designem i od razu rzucają w oczy. Wcześniej wydawało mi się, że takie wynalazki to tylko zbędne gadżety, ale odkąd zaczęłam ich używać zmieniłam zdanie.

Tangle Teezer towarzyszą mi już ponad rok. Najpierw skusiłam się na tę w standardowym rozmiarze, a zaraz potem doszłam do wniosku, że koniecznie muszę mieć również wersję kompaktową. Teraz nie wyobrażam sobie już bez nich funkcjonowania. Używam ich codziennie (na tej w wersji standardowej o wiele bardziej widać ślady użytkowania – ma lekko powyginane igiełki).

SAM_5229

Największym atutem tych szczotek jest fakt, że bardzo dobrze i bezboleśnie rozczesują włosy. Nawet te długie – wiem, bo sama jestem posiadaczką takowych. Do tego zostaje na nich o wiele mniej włosów niż na tych tradycyjnych akcesoriach. Do plusów zaliczam również to, że są dostępne w pięknych wariantach kolorystycznych. Teraz wprowadzane są już nowsze wersje tej szczotki z uchwytem do trzymania.

4565497594

Gdybym musiała z tych dwóch Tangle Teezerów wybrać jeden, bez zastanowienia wskazałabym na wersję kompaktową. Na jej korzyść przeważa fakt, że możemy mieć ją zawsze w torebce, a dodatkowo dużo wygodniej trzyma się ją w ręku niż jej „większą siostrę”, która już nieraz wypadła mi z dłoni. Bardzo praktyczna jest również osłonka, która chroni szczotkę przed zniszczeniem i znacznie wydłuża czas jej życia.

Jeśli chodzi o minusy to zdecydowanie cena (ok. 40- 50 zł). Szczotka ta nie jest najtańsza, a do tego nietrudno trafić na różnego rodzaju podróbki, które sprawdzają się o wiele gorzej.

CAM01488

Gumki Invisibobble kupiłam około dwóch miesięcy temu zachęcona licznymi pozytywnymi opiniami. Na początku nie dostrzegałam w nich niczego wyjątkowego oprócz wyglądu przypominającego przewód od telefonu. Jednak z czasem się do nich przekonałam.

CAM01517

Gumki wykonane są z elastycznego plastiku.  W opakowaniu dostajemy trzy sztuki (koszt ok. 15 zł, ja kupiłam w promocji za 12 zł). Lubię w nich to, że łatwo związują włosy. Do tego praktycznie wcale ich nie czujemy na głowie, a na pewno nic nas nie uwiera i nie ciągnie.

Są świetne na siłownie i różnego rodzaju treningi oraz idealne do związywania włosów na noc. Fajnie sprawdzają się również do robienia koczka. Urzekła mnie ich ogromna gama kolorystyczna. Każdy może znaleźć coś dla siebie – od zupełnie neutralnych kolorów do tych szalonych i odważnych.

CAM01495

Teraz znacie już moje ulubione akcesoria do włosów, a jakie są Wasze?

Skomentuj

