Rossmann -40% na kosmetyki do pielęgnacji twarzy

Portfele większości z nas jeszcze nie zdążyły odetchnąć, a Rossmann po raz kolejny nas zaskakuje. Przed zbliżającym się Dniem Matki drogeria ta oferuje nam promocje -40% na kosmetyki do pielęgnacji twarzy. Wyłączone z obniżki są maseczki oraz produkty do pielęgnacji twarzy dla mężczyzn.

0

Promocja rozpoczęła się dzisiaj i potrwa do 26 maja, także przed nami cały tydzień szaleństwa!

wszystko

Ja już w Rossmannie byłam, ale tym razem gigantycznych zakupów nie zrobiłam. W moim koszyku znalazły się: polecany przez inne blogerki upiększający olejek do twarzy i szyi Evree oraz oczywiście krem dla mojej kochanej mamy.

7 5

Niestety dopiero w ostatniej chwili dowiedziałam się o tej promocji i wczoraj już zdążyłam zaopatrzyć się w Hebe w matujący krem korygujący Tołpa (na dzień). Na szczęście, ponieważ tam również była promocja, aż tak dużo nie przepłaciłam. Wam jednak polecam wybrać się do Rossmanna, bo tam obecnie są najbardziej atrakcyjne ceny.

3

4

Wiem, że sporo z Was czekało na tę promocję, także jeśli potrzebujecie czegoś do pielęgnacji, albo chcecie sprawić swojej mamie miły prezent z okazji zbliżającego się święta – warto jak najszybciej udać się na zakupy! W Rossmannie czeka na nas także najnowsze wydanie Skarbu.


rossmann

Planujecie skorzystać z promocji? Macie zaplanowaną już listę zakupów? Jestem bardzo ciekawa Waszych odpowiedzi.

3 uwagi do wpisu “Rossmann -40% na kosmetyki do pielęgnacji twarzy

  1. Skarb to chyba jedyna gazeta, którą przeglądam, więc na jutrzejszych zakupach chętnie po nią wstąpię:) natomiast po ostatnim rosmannowskim szale muszę obejść się smakiem, bo raczej nie będzie mnie stać na kolejne kosmetyki… a szkoda :(

    Polubienie

Skomentuj

