Balsam do ust Balmi

Jakby mnie ktoś dwa miesiące temu spytał o to, jaki jest mój ulubiony produkt do pielęgnacji ust, bez wahania odpowiedziałabym, że pomadka Bebe. Dzisiaj jednak już tak nie uważam, bo… poznałam kosmetyk lepszy!

Pewnie jesteście ciekawe, kto jest sprawcą tego zamieszania. Powiem Wam, że ma on bardzo oryginalny kształt, przepiękny zapach i fantastyczne działanie. Mowa o balsamie do ust Balmi.

2Jakiś czas temu sięgnęłam po niego zupełnie przypadkowo w Super-Pharmie. Nie znałam tego produktu wcześniej. Skusiło mnie nietypowe opakowanie i promocyjna cena (9,99 zamiast 19,99).

82

Produkt dostępny jest w 4 różnych wariantach: truskawkowym, malinowym, miętowym i kokosowym. Każdy znajdzie coś dla siebie. W moje ręce trafił truskawkowy. I choć największą fanką truskawek nie jestem, balsam ten podbił moje serce (a raczej usta).

1Wewnątrz produkt uformowany jest na kształt stożka. Zdecydowanie ułatwia to aplikację, przynajmniej do czasu, aż zaczyna się kończyć.

6
Plusy:

  • działanie: nawilża i chroni usta (zasługa olejku jojoba i mała shea)
  • jest bezbarwny
  • nadaje się do stosowania pod pomadki
  • nie ma lepkiego wykończenia
  • konsystencja przypominająca wazelinę
  • bardzo przyjemny zapach
  • długo utrzymuje się na ustach
  • zawiera SPF 15
  • unikalny kształt i śliczny, pastelowy kolor opakowania
  • forma zawieszki, umożliwiająca przypięcie balsamu do czegoś

Minusy:

  • zdecydowanie opakowanie, które szybko się wyrabia i zaczyna samo otwierać (uniemożliwia to noszenie balsamu w torebce)
  • regularna cena
  • średnio wydajny

3

Wiem, że Balmi nie u każdego się sprawdza, ale ja jestem z jego działania bardzo zadowolona. To dobry produkt, choć cenę regularną w moim odczuciu ma zbyt wygórowaną. Zwłaszcza biorąc pod uwagę fakt, że opakowanie dość szybko zawodzi. Mimo tych mankamentów, jak będzie następna promocja z pewnością kupię go ponownie.

Ciekawi mnie, czy któraś z Was już go używała. A może właśnie zastanawiacie się nad jego zakupem? Jaki produkt do ust jest Waszym ulubionym?

Skomentuj

