Olejek Magic Rose Evree

Dzisiaj przychodzę do Was z moim zdecydowanym hitem ostatniego miesiąca. I jestem pewna, że nie tylko moim. O Magic Rose Evree słyszałam wiele dobrego jeszcze przed jego zakupem. Dlatego, kiedy tylko pojawiła się promocja w Rossmannie na produkty do pielęgnacji twarzy, olejek ten błyskawicznie wpadł w moje ręce.

2

Obietnica producenta: Posiada wyjątkowe właściwości łagodzenia podrażnień skóry, niweluje przebarwienia, zmniejsza widoczność „pajączków” oraz uszczelnia rozszerzone naczynia krwionośne. Pobudza produkcję kolagenu, działa przeciwzmarszczkowo, balansująco i poprawia koloryt skóry. Już od pierwszego zastosowania Twoja skóra będzie zrównoważona, wygładzona i bardziej jędrna. Idealny również do cery tłustej. Reguluje wydzielanie sebum odpowiedzialnego za nadmierne błyszczenie się skóry.

8

Szczerze mówiąc, nie spodziewałam się niczego nadzwyczajnego. Nie wierzyłam w cudowne właściwości tego, jakże zachwalanego produktu. Myślałam sobie – oleista konsystencja do mojej mieszanej cery, nie ma mowy! Teraz już wiem, skąd wzięło się powiedzenie nigdy nie mów nigdy.

3

Olejek można wykorzystać na 7 różnych sposobów (to nie żart, wszystkie możliwości są wymienione na opakowaniu). Ja używam go regularnie wieczorem, po oczyszczeniu twarzy – jako serum. Co niezwykłe, na efekty nie trzeba długo czekać. Może nie po pierwszym, jak obiecuje producent, ale już po kilku pierwszych zastosowaniach, rzeczywiście zauważyłam wyrównanie kolorytu cery i delikatne zmniejszenie przebarwień. A po miesiącu mogę stwierdzić, że moja cera jest bardziej nawilżona i gładsza w dotyku oraz, co mnie najbardziej cieszy, wyskakuje mi zdecydowanie mniej „niespodzianek”.

4 6

Magic Rose jest prosty w użytkowaniu. Za pomocą pipety łatwo można dawkować ilość nakładanych kropel. Nie ma też żadnych problemów z równomiernym rozprowadzeniem olejku po całej twarzy.

9

Plusy:

  • działanie: poprawa kolorytu, wygładzenie, łagodzenie, zmniejszenie przebarwień, przyspieszenie gojenia się ranek, minimalizuje występowanie wyprysków
  • dobry skład
  • przyjemny różany zapach
  • ładna szklana buteleczka
  • różnorodność zastosowania
  • wygoda w stosowaniu
  • wydajność
  • dostępność

Minusy:

  • długie oczekiwanie na wchłonięcie produktu, dlatego lepiej stosować go na noc, niż pod makijaż
  • moja cera lekko się po nim świeci

7

Jak widzicie produkt ten ma naprawdę wiele zalet, dlatego jeśli wahacie się nad jego zakupem, warto dać mu szansę. Są trzy różne rodzaje tych olejków: odmładzający, nawilżający i ten, który ja posiadam czyli upiększający. Cena regularna wszystkich jest identyczna – wynosi 29,99 zł za 30 ml. Nie wiem jak inne, ale ten zdecydowanie warto mieć w swojej kosmetyczce.

Dajcie znać czy już używałyście Magic Rose, a jeśli tak koniecznie napiszcie, jak sprawdził się u Was!

4 uwagi do wpisu “Olejek Magic Rose Evree

  1. Mam Essential Oils, żałuję trochę, że nie kupiłam tego co Ty masz ale w sumie one działają podobnie i również mam po nim mniej niespodzianek co było miłym zaskoczeniem, że coś tak tłustego może niwelować wypryski :)

    Lubię to

Skomentuj

