Isana Body Creme Sheabutter&Kakao

Ciekawa jestem czy  używałyście już kosmetyków Isany. Produkty tej linii z Rossmanna, choć tanie są naprawdę warte uwagi. By Wam to udowodnić, postanowiłam zrecenzować dzisiaj krem do ciała z masłem shea i kakao.

CAM02304-001

Kosmetyk ten dostajemy w wielkim opakowaniu o pojemności aż 500 ml. Cena regularna jest bardzo niska – krem kosztuje tylko 9,90 zł. Do tego często można go złapać w promocji za ok. 7-8 zł. Dostępny jest również w dwóch innych wersjach – z oliwką lub z granatem.

CAM02306-001

Plastikowe opakowanie jest estetycznie wykonane, a do tego bardzo wygodne w użyciu. Łatwo się z niego wyciąga krem, nawet wtedy, gdy zostanie go już niewiele na dnie.

CAM02309-001

Konsystencja kosmetyku przypomina budyń. Krem bez problemu rozprowadza się na skórze. Wystarczy niewielka ilość, by posmarować nim całkiem sporą powierzchnię ciała. Nie zostawia smug i stosunkowo szybko się wchłania.

CAM02313-001

Najważniejsze jest jednak działanie. Krem naprawdę fajnie nawilża. Skóra po nim jest miękka, gładka i przyjemna w dotyku. Zasługą tego jest z pewnością dobry skład produktu, który zawiera m.in. olej kokosowy, masło shea, masło kakaowe i pantenol. Warto dodać, dla tych z Was, które nie tolerują parafiny, że w tym kosmetyku (na szczęście) jej nie znajdziemy.

CAM02316-001

Po aplikacji produktu Isany jeszcze przez długi czas czuć go na skórze. Mnie to niestety nie cieszy, bo zapach to akurat jedyna rzecz, która nie do końca przypadła mi do gustu w tym kremie. Nie jest on tragiczny, ale jak dla mnie za mało naturalny. Wiem jednak, że to kwestia gustu, gdyż wiele blogerek go chwali. Następnym razem wybiorę dla siebie wersję z granatem, może owocowy aromat bardziej mi się spodoba.

CAM02315-001

Krem do ciała Isana jest wydajny – starcza na długo. Do tego ma niezwykle kuszącą cenę, nawet tę regularną. Zdecydowanie warto po niego sięgnąć, choćby dla fantastycznego uczucia nawilżenia.

Dajcie znać czy jesteście/byłyście posiadaczkami tego produktu? Chętnie przeczytam, jakie jest Wasze zdanie na jego temat.

2 uwagi do wpisu “Isana Body Creme Sheabutter&Kakao

  1. Ja użyłam go kiedyś raz, nie wiem, dlaczego, ale niektóre kosmetyki z masłem shea pachną cudownie, a do niektórych nawet nie mam zamiaru podchodzić po raz drugi… Mnie on nie przekonuje, chociaż cenię sobie produkty Isany :)

    Lubię to

  2. Mam całą serię i jestem zadowolona, chociaż wersja kakaowa przypadła mi do gustu najmniej :) Jest dla mnie zbyt „śliski” i jego zapach mnie trochę odrzuca :p Wolę wersję oliwkową, mam wrażenie, że o wiele lepiej nawilża :) Przede mną jeszcze granat i niebieska wersja z pantenolem :p

    Lubię to

Skomentuj

