Projekt denko – lipiec

Dzisiaj przygotowałam dla Was projekt denko. Przedstawię więc, krótkie podsumowanie kosmetyków, które w ostatnim czasie udało mi się zużyć. Co polecam, a od czego radzę trzymać się z daleka, zaraz się dowiecie.

DSC00488-001

Kosmetyki do pielęgnacji twarzy

DSC00489-001

Pierwszy pod lupę idzie płyn micelarny Garnier 3w1, na temat którego była już osobna recenzja – tu. Produkt, jak dla mnie idealny! Moja opinia się nie zmieniła i na pewno będę często do niego wracać.

Drugi to płyn micelarny Ziaja ulga dla skóry wrażliwej. Niestety, nazwa tego produktu to jakieś nieporozumienie. Nie poleciłabym go ani skórze wrażliwej, ani żadnej innej. Używanie tego płynu nie było przyjemne, a wykonanie demakijażu oka praktycznie niemożliwe. Oczy piekły mnie tak bardzo, że trudno było wytrzymać.

Produkty do włosów

DSC00490-001

Zacznę od ekspresowej odżywki regeneracyjnej Gliss Kur Shwarzkopf. Teraz już tego nie widać, ale to była ta w kolorze różowym. Szybka i przyjemna w stosowaniu, nie wymagająca spłukiwania (co uwielbiam). Zdecydowanie ułatwia rozczesywanie włosów, a do tego bardzo przyjemnie pachnie. Jeśli chodzi o właściwości pielęgnacyjne, to niczego szczególnego nie zauważyłam.

Drugi produkt z tej kategorii to Szampon Volume Salon Cece (vitamin&grapefruit). Kosmetyk, który ma ogromne opakowanie i starcza na bardzo, bardzo długo. Dobrze się pieni, ma ładny zapach i jako jeden z nielicznych szamponów, jakie stosowałam w ostatnim czasie, nie przetłuszczał mi szybciej włosów. Polubiliśmy się, więc pewnie jeszcze do niego wrócę.

Kategoria mieszana

DSC00493-001

Recenzja eyelinera Eveline Celebrities pojawiła się już na moim blogu. Kto nie widział, może przeczytać tu. Nadal jestem z niego zadowolona. W niskiej cenie dostajemy dobry i całkiem wydajny produkt. Już zakupiłam i zaczęłam używać kolejne opakowanie tego eyelinera.

Woda perfumowana AVON Parisian Chic, której zapach bardzo przypadł mi do gustu. Jeśli, podobnie jak ja, lubicie słodkie zapachy to coś dla Was. Trwałość, jak to bywa z perfumami tej firmy, jest niestety średnia, ale nawet mimo tego bardzo chętnie kupiłabym ten produkt ponownie.

To już wszystko, moi Drodzy.

Dajcie znać, czy któryś z wymienionych przeze mnie produktów używacie/używałyście i jak Wam się sprawdził. Jakie produkty udało Wam się zużyć w ostatnim czasie?

 

Jedna uwaga do wpisu “Projekt denko – lipiec

Skomentuj

