Wygraj kosmetyki!

Kochani, właśnie rozpoczął się siódmy miesiąc odkąd zaczęłam prowadzić bloga. Jak większość z Was wie, celem jego powstania było zaliczenie jednego z przedmiotów na moich studiach. Przedmiot oczywiście już dawno został zaliczony, a ja w trakcie tego zadania uświadomiłam sobie, że pisanie dla Was sprawia mi całkiem sporo przyjemności.

By Wam podziękować za to, że jesteście ze mną przez cały ten czas, za każde dobre słowo, komentarz, polubienie, czyli za wszystko to, co jest dla mnie motywacją do dalszego działania – postanowiłam przygotować dla Was mały konkurs.

Do wygrania są dwa zestawy kosmetyków!

konkurs

W skład pierwszego wchodzą:

  • żel micelarny Ziaja
  • mleczko rumianek Ziaja
  • krem bioaloes Ziaja

DSC01636-001

W skład drugiego:

  • rewitalizująca kremowa emulsja do oczyszczania twarzy z chińskim żeń-szeniem Avon
  • cienie Pease, nr 245
  • pomadka ultra-nawilżająca  Aqua platinum Eveline Cosmetics, nr 483 (neutralny kolor)

DSC01640-001

Co trzeba zrobić?

Jeśli chcesz wziąć udział w konkursie, a myślę, że warto, musisz:

  • Polubić mój profil na facebooku – tu (choć jestem pewna, że masz już to dawno za sobą!)
  • Udostępnić publicznie informację o konkursie
  • Dokończyć w komentarzu zdanie: Mój ulubiony kosmetyk to taki, który… (liczę na Twoją kreatywność)

Nie jest to obowiązkowe, ale będzie mi bardzo miło, jeśli będziesz obserwatorem mojego bloga.

Konkurs trwa od  2 września do 20 września 2015 r.

A teraz formalności, czyli regulamin konkursu na blogu Potyczki kosmetyczki

  1. Organizatorem konkursu oraz sponsorem nagrody jest autorka bloga Potyczki kosmetyczki.
  2. Rozdanie mogą wygrać dwie osoby.
  3. Zwycięzcy zostaną wyłonieni przez Organizatora spośród osób, które spełnią powyższe wymagania.
  4. Rozdanie trwa od 2 września do 20 września 2015 r. do godziny 23:59.
  5. Wyniki zostaną ogłoszone na blogu, a Zwycięzcy dodatkowo otrzymają wiadomość e-mailową najpóźniej w ciągu trzech dni od daty zakończenia rozdania.
  6. Jeśli Zwycięzca w ciągu trzech dni od ogłoszenia wyników nie poda informacji o danych do wysyłki, zostanie wybrana inna osoba.
  7. Nagroda zostanie wysłana w ciągu siedmiu dni od otrzymania danych do wysyłki.
  8. Nagroda może zostać wysłana wyłącznie na terenie Polski na koszt Organizatora.
  9. Rozdanie nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz.U. z 2004 roku Nr 4 poz. 27 z późniejszymi zmianami).

Jak zawsze czekam na Wasze komentarze. Powodzenia! :)

 

10 uwag do wpisu “Wygraj kosmetyki!

  1. Mój ulubiony kosmetyk to taki, który
    Sprawia, że odcień cery nie jest bury.
    Pięknieję w oczach, gdy go użyję,
    I ciągle działa – nawet gdy go zmyję.
    I pachnie cudnie, rozpieszcza zmysły,
    Aż panie wokół z zazdrości prysły.
    Elo!

    Polubione przez 1 osoba

  2. Mój ulubiony kosmetyk to taki, który jest w stanie sprostać mojej problematycznej skórze, jest wielofunkcyjny, idealnie nawilża moją cerę, łagodzi podrażnienia i pozostawia skórę świeżą i promienną. Cudownie jest użyć jakiegoś specyfiku przed pójściem spać, a rano obudzić się z pięknie wyglądającą twarzą :) Dobry humor gwarantowany już z początkiem dnia!

    Polubione przez 1 osoba

  3. Mój ulubiony kosmetyk to taki, który…
    Choć jestem mężczyzną, na makijaż uwagę zwracam,
    W pięknym wyglądzie kobiety od razu się zatracam,
    Lekko podkreślone oczy kuszą swym spojrzeniem,
    Do tego powieka podkreślona delikatnie cieniem.
    Lecz mój ulubiony kosmetyk, którego kobieta używa,
    To taki, który powierzchnię ust pokrywa,
    Oczywiście o szminkę się rozchodzi,
    Zmysłowy urok dzięki temu dochodzi.
    Najbardziej urzeka mnie kolor czerwony,
    A już najbardziej jeśli jest zmatowiony,
    Chociaż róż jaśniutki też niczego sobie,
    Te dwa odcienie mam głęboko w sobie.

    A więc mój ulubiony kosmetyk to taki, który usta maluje,
    Na widok upiększonych ust, mój mózg wariuje,
    Zmysłowo, kobieco oraz kusząco,
    Na taki widok robi mi się gorąco !

    Udostępnione i polubione jako : Adam K

    Polubione przez 1 osoba

  4. Mój ulubiony kosmetyk to taki, który sprawia, że każdego ranka czuję się odrobinę piękniejsza. Taki, który nawet w najbardziej przechlapany dzień, pełen złośliwości rzeczy martwych i ludzi, przyniesie mi oddrobinę relaksu i przyjemności. Dlatego stawiam na piękny zapach i kremowe konsystencje… Bo w końcu każdego dnia warto mieć chociaż chwilę dla siebie :)

    Polubione przez 1 osoba

  5. Jak każda kobieta uwielbiam kusić długimi, czarnymi rzęsami. Po co jednak marnować czas na malowanie rzęs i brwi, skoro moje oczy same błyszczą z radości płynącej z małych rzeczy? Po co mi mega utrwalający lakier do włosów, jeśli łagodny wietrzyk rozwichrzy moją fryzurę w nieładzie, a mi to w zupełności nie przeszkadza, bo jestem raczej typem sporstmenki niż elegantki? Świetnie dam sobie radę również bez rozświetlacza do twarzy i wcale nie poczuję się przez to mniej atrakcyjną. Dlaczego? Bo moją buzię rozświetlają słoneczne promienie :) Po co mi róż, kiedy moja cera, całkowicie odsłonięta i muskana słoneczkiem szybko nabiera cieplejszego koloru? :) Podkład także nie jest numerem jeden w mojej kosmetyczce – treningi w plenerze, wycieczki rowerowe, długie trasy biegowe to moja pasja. Cóż, podkład na niewiele zda się podczas mojego aktywnego trybu życia, bo szybko spłynie i nic z niego nie zostanie :) Ale jest coś, co zawsze znajdzie miejsce w mojej kosmetyczce, torebce, czy kieszeni… kosmetyk tak banalny, a jak bardzo potrzebny. Mój ulubiony kosmetyk to zwykła, matowa pomadka ochronna, która pokoloruje moje usta delikatną nutą bladego różu i pomoże mi je nawilżyć, zarówno zimą, jak i latem. Kosmetyk, który podkreśli naturalność i dziewczęcość, którą chcę bić każdego dnia :)

    Udostępniłam tu: https://www.facebook.com/kaskosek/posts/1497705360552476?pnref=story
    Zaobserwowałam na mail 19kaczka19@wp.pl :)
    A lubię na FB jako Kasia Kot

    Lubię to

  6. Mój ulubiony kosmetyk to taki, który jest naturalny i wiem, że w żadnym stopniu mi nie zaszkodzi. Jaki jeszcze on jest? Taki, który nałożony na twarz po całym dniu pozwoli mi się zrelaksować i odpocząć oraz skupić na uczeniu się, albo czytaniu ulubionej książki bez odczuwania dyskomfortu z jego powodu. :)

    Lubię to

  7. Lubię jako Marta Dob.. ;)
    Udostępnione: https://www.facebook.com/martajotdobieqa/posts/418321838359827
    Mój ulubiony kosmetyk to taki, który odpowiada potrzebom kobiet! :D
    Czy wiecie o czym marzą kobiety? O księciu z bajki? O sławie? Nie!!! One marzą o tym, żeby jeść i nie tyć i cieszyć się smukłą sylwetką ! I tu przychodzi z pomocą peeling kawowo-cynamonowy, który doskonale odpowiada potrzebom kobiet, ponieważ zapobiega, aby na ich pięknych ciałach nie pojawiał się już żaden Szanowny Pan Cellulit.
    Chociaż łazienka (o zgrozo!) po tym zabiegu przypomina pobojowisko, a nam dostarcza troszkę więcej sprzątania niż zwykle, jest on warty swojego działania.
    Do przygotowania tego peelingu potrzebujemy zmielone ziarenka kawy, cynamon (sprawi, że peeling będzie miał konsystencję „glutka” i nie będzie się ześlizgiwał z ciała) ulubiony olej i dobrą łyżkę do mieszania.
    Zapach jest po prostu nieziemski – kawowo-cynamonowa nuta przypominająca pyszne lody letnią porą! No a jednak nie tuczy! Nie powoduje tycia! A skutecznie walczy z cellulitem.Zdecydowanie mój ulubieniec ;)

    Lubię to

Skomentuj

