Niezwykłe połączenie: Żel+oliwka pod prysznic Lirene

Kilka miesięcy temu przeczytałam na blogu mojej koleżanki mademoisellemagdalene o niezwykłym żelu pod prysznic Lirene. Magda bardzo zachwalała ten produkt, więc stwierdziłam, że przy najbliżej okazji również go sobie sprawię i wypróbuję na własnej skórze.

DSC01657-001

Wcześniej byłam wierna żelom pod prysznic o konsystencji kremowej, jak np. Dove. Miałam wrażenie, że lepiej nawilżają skórę, więc rzadko kiedy decydowałam się na inne. Żel+oliwka w jednym produkcie to nietypowe połączenie, które całkowicie podbiło moje serce (a raczej ciało!). Bardzo łatwo się rozprowadza, nawilża skórę i poprawia jej kondycję.

DSC01663-002

Konsystencja kosmetyku jest dość rzadka w porównaniu z klasycznymi żelami pod prysznic. Już niewielka ilość produktu w połączeniu z wodą dobrze się pieni. Żelooliwka mimo kolorowego opakowania jest przezroczysta. Stosowanie jej umila przyjemny zapach, który można wyczuć jeszcze przez jakiś czas po wyjściu z łazienki.

DSC01661-001

Pojemność opakowania to 250 ml. Buteleczka bardzo ładna, charakterystyczna dla produktów Lirene. Do tego wygodna w użyciu, dzięki wgłębieniu tuż pod wieczkiem, które ułatwia otwieranie kosmetyku. Duży plus za dostępność żelu, ponieważ dostaniemy go w większości drogerii. Cena to ok. 8 zł.

DSC01659-001

Wydajność produktu jest raczej standardowa. Chociaż jak dla mnie, niestety za szybko się kończy. Żel doskonale sprawdził się w czasie upałów oraz mojej podróży do Włoch. Zdecydowanie stał się moim prysznicowym ulubieńcem ostatniego miesiąca. Jestem pewna, że ponownie po niego sięgnę.

DSC01658-001

Ktoś z Was miał już okazję używać tego produktu Lirene? Jaki jest Wasz ulubiony żel pod prysznic?

Jedna uwaga do wpisu “Niezwykłe połączenie: Żel+oliwka pod prysznic Lirene

Skomentuj

