Co warto kupić w Rossmannie? Drugi tydzień promocji.

Ostatnio sporo osób pytało mnie, co kupiłam na promocji w Rossmannie. Może nie uwierzycie, ale moje zakupy (jak do tej pory) były dosyć skromne. Mam spory zapas kosmetyków, które czekają na swoją kolej do testowania, więc tym razem zainwestowałam tylko w produkty niezbędne i niezastąpione. I to właśnie nimi postanowiłam się z Wami podzielić.

12188942_1521794901468396_1726331189702364370_n

Za chwilę pokażę Wam moją top listę kosmetycznych ulubieńców, w które możecie się zaopatrzyć podczas trwającej (do piątku) promocji w Rossmannie. Lista złożona jest tylko z 4 produktów, jednak każdy z nich się u mnie sprawdził i mogę Wam go z czystym sumieniem polecić.

Pierwszy produkt to cień MAYBELLINE Color Tattoo, którego używam na co dzień do podkreślania brwi. Ładnie wtapia się, jest bardzo wydajny i trwały. Pozostaje na swoim miejscu, w niezmienionej formie, przez cały dzień. Używam go już pół roku i nie zużyłam nawet połowy opakowania. Niestety, do jego aplikacji niezbędny jest pędzelek. (Cena regularna ok. 23 zł)

cień

Dwa kolejne produkty to tusze do rzęs. Oba mnie oczarowały, bo pięknie wydłużają i podkręcają rzęsy. Jeśli wolicie produkt tańszy i trochę mniej wydajny – sięgnijcie po Lovely Curly Pum Up (cena regularna ok. 10 zł). Natomiast jeśli chcecie kosmetyk, który zostanie z Wami przez dłuższy czas, ma piękne opakowanie oraz wspaniale prezentuje się na oczach – koniecznie wybierzcie L`Oreal, Volume Million Lashes So Couture. (Cena regularna ok. 55 zł)

tusze

I ostatni produkt – mój zdecydowany hit! Produkt, o którym już nie raz Wam pisałam, a mianowicie niezastąpiony eyeliner Eveline Celebrities. Jest tani, trwały, ma piękny odcień głębokiej czerni, nie odbija się na powiece, a do tego ma niezwykle precyzyjny pędzelek, którym łatwo się maluje. Jeśli jeszcze go nie używałyście, wypróbujcie! (Cena regularna ok. 12 zł)
eyeliner
Dajcie znać, jakie kosmetyki sprawiłyście sobie lub sprawicie na promocji w Rossmannie. Czy też macie swoich ulubieńców?

 

 

 

Skomentuj

