Co warto kupić w Rossmannie? Trzeci tydzień promocji.

Zastanawiacie się, co kupić podczas trzeciego (i niestety) już ostatniego tygodnia promocji w Rossmannie? Jeśli tak, serdecznie zapraszam do przeczytania poniższej notki. Przedstawiam Wam w niej produkty, które u mnie od długiego czasu sprawdzają się świetnie. Może coś Was zainspiruje :)

ross

Zacznę od podkładów.  Czego wymagam od tego typu kosmetyków? Przede wszystkim chcę, żeby były trwałe, kryjące, matujące i ładnie wyrównywały koloryt. Dodatkowo, co znacznie zawęża mi wybór wśród drogeryjnych podkładów, muszą mieć bardzo jasny odcień. Wiem, to niemało. Ideału jeszcze nie znalazłam, ale w tej kategorii mam dwóch całkiem przyzwoitych kandydatów.

Pierwszy to słynny Revlon Colorstay, któremu jestem wierna ostatnich kilka lat. Może nie wytrzymuje na twarzy zapewnianych 24 h, ale całkiem długo prezentuje się dobrze. Jest to podkład dosyć „ciężki”, więc jeśli nie macie większych problemów z cerą, polecam sięgnięcie po coś innego. (Cena regularna: ok. 70 zł)

revlon

Drugi podkład to równie znany Loreal True Match.  Używam go, kiedy potrzebuję na mojej twarzy czegoś delikatniejszego. Mimo bardziej płynnej konsystencji, dobrze sobie radzi z cerą mieszaną. Ostatnio wygląd buteleczki tego produktu został udoskonalony. Mam nadzieję, że nie wiążą się z tym zmiany w samych właściwościach podkładu. (Cena regularna: ok. 60 zł)

loreal

Jeśli chodzi o róż, polecam klasyk – produkt Bourjois. Choć cena nie jest najniższa, to kosmetyk ten zdecydowanie wart jest uwagi. Łatwo się nakłada, duży wybór odcieni, niezwykła wydajność, ładne opakowanie i co najważniejsze – trwałość. (Cena regularna: ok. 50 zł)
roz-bourjois2bourjois

Korektor Rimmel Lasting Finish – jeden z nielicznych korektorów o tak jasnym odcieniu. Poziomem krycia przypomina bardzo ceniony ostatnio kamuflaż Catrice. Odkąd zaczęłam go używać, nie rozstaję się z nim. Bardzo przydatny do maskowania niedoskonałości/ przebarwień. Pod oczy go nie polecam. (Cena regularna: ok. 28 zł)

korektor

Puder sypki Manhatan – tu dużo pisać nie będę – produkt po prostu spełnia swoje zadania. Zapewnia matowy wygląd cery, a dodatkowo jest wydajny. Do tego to jeden z tańszych tego typu produktów w Rossmannie. (Cena regularna: ok. 30 zł)

manhattan

I na koniec jeszcze moim zdaniem najlepszy puder w kamieniu – Rimmel Stay Matte. Jeśli chodzi o gamę kolorów, to jest w czym wybierać. Nawet osoby o bardzo jasnej karnacji znajdą coś dla siebie. Puder naprawdę dobrze wygląda na twarzy i ładnie matuje. Jedyny minus za to, że nie posiada gąbeczki/aplikatora. (Cena regularna: ok. 20 zł)

rimmel

Mam nadzieję, że ten wpis, choć trochę Wam pomoże i będziecie zadowolone ze swoich zakupów. Cały czas czekam na komentarze z Waszymi ulubionymi podkładami, różami, korektorami i pudrami. Bardzo chętnie dowiem się, po jakie produkty Wy sięgacie najczęściej.

6 uwag do wpisu “Co warto kupić w Rossmannie? Trzeci tydzień promocji.

  1. Mam jeden i drugi puder. Jeśli chodzi o działanie wolę stay matte, a jeśli o wygląd opakowania i wygodę noszenia w torebce – to polecam lasting finish.
    A próbowałaś true match N1? U mnie się sprawdza, a naprawdę jestem bardzo blada. Również pozdrawiam :)

    Polubienie

Skomentuj

