Pierwsza rocznica bloga

W czwartek upłynął rok od czasu, gdy zaczęłam prowadzić blog. Dla jednych to mało, a dla innych bardzo dużo. Dla mnie był to rok pełen wyzwań i wielu zmian.

Odkąd sięgam pamięcią, staram się robić wiele różnych rzeczy. Już od pierwszego roku studiów kontynuowałam naukę na dwóch kierunkach, dodatkowo zawsze zapełniając czas wolny pracą. Przez te lata żyłam w ciągłym pośpiechu i mimo zainteresowań blogosferą i kosmetykami, pewnie nigdy nie zdecydowałabym się na założenie bloga, gdyby… No właśnie, gdyby nie wyzwanie postawione mi 12 miesięcy temu, na ostatnim roku studiów polonistycznych. Ale tę część historii osoby, które zaglądają tu od początku już znają.

ręcznie-malowane-karty-cupcake-na-urodziny_23-2147517614
Zadanie zostało zaliczone na koniec czerwca, a ja jestem tu nadal z Wami. Dlaczego? Chyba dlatego, że fajnie jest mieć swoje miejsce w sieci, swój kawałek przestrzeni. Dziękuję za to, że czytacie moje „wypociny” i zostawiacie po sobie ślad. Każdy komentarz, lajk, obserwacja i prośba o radę są dla mnie motywacją do dalszego działania.

Choć początki do łatwych nie należały to blogowanie daje mi satysfakcję i cały czas uczy wytrwałości, cierpliwości i systematyczności. Przez ten rok wiele się nauczyłam, poznałam mnóstwo wspaniałych ludzi i zacieśniłam niektóre znajomości. Od wielu z Was usłyszałam również bardzo miłe słowa. Jedynym minusem jest to, że moja łazienka zmieniła się w składowisko kosmetyków (oraz ich opakowań) ;).

tulip-1230391_960_720

Plany na kolejny rok
Najważniejszym i długoterminowym planem jest dalszy rozwój bloga oraz sprawienie, żebyście tu zaglądali z przyjemnością. Chciałabym popracować nad jakością zdjęć, szablonem bloga oraz systematycznością wpisów. Myślę również o założeniu Instagrama.

Natomiast jeśli chodzi o mnie, zależy mi na pogłębieniu swojej wiedzy związanej z kosmetykami, wizażem, urodą i paznokciami. Mimo ukończenia szkoły kosmetycznej ciągle mi mało i cały czas myślę o dodatkowych kursach doszkalających.

blog-684748_960_720

Dziękuję za wszystko!
Edyta

2 uwagi do wpisu “Pierwsza rocznica bloga

Skomentuj

