Nowości w kolorówce

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać moje nowości w kolorówce. Wybrałam trzy kosmetyki, które w ostatnim czasie bardzo przypadły mi do gustu i nie wyobrażam już sobie nie mieć ich w swojej kosmetyczce.

2016-03-21 09.49.19

Podkład Healthy Mix Bourjois, zachwalany przez wszystkich od długiego czasu, a przeze mnie dopiero niedawno doceniony. Jest to lekki, nawilżający produkt o bardzo przyjemnym zapachu. Łatwo rozprowadza się na twarzy, a po jego nałożeniu skóra wygląda na rozpromienioną. Kolor light vanilla jest bardzo jasny (idealny dla mnie) i nie ciemnieje podczas dnia. Jedynym minusem tego podkładu jest to, że nie kryje najlepiej i przy większych zmianach skórnych trzeba stosować korektor. Nie polecam go również osobom, które lubią idealny mat na twarzy. Podkład można kupić w sklepach stacjonarnych za 60 zł, a przez internet za ok. 30 zł.

2016-03-21 09.53.21

Najlepszy z najlepszych – sypki puder Dr Irena Eris. Pudrów w swoim życiu miałam już naprawdę wiele, ale ten sprawdza mi się po prostu idealnie. Wytrzymuje na twarzy cały dzień, bez nawet najmniejszych poprawek. Ładnie stapia się ze skórą, matowi ją i wygładza. Na twarzy wygląda bardzo naturalnie i nie wysusza. Na wielkie brawa zasługuje również wygląd opakowania. Podsumowując – kosmetyk idealny. I choć cena tego produktu nie jest najniższa – ok. 70 zł, to wart jest każdej złotówki (zwłaszcza w czasie zbliżającej się promocji -49% w Rossmannie!).

2016-03-21 09.47.40

Matowa szminka True Color AVON zaskakuje nie tylko pięknym matem na ustach, ale i równoczesnym działaniem nawilżającym. Jest dosyć trwała i mocno kryje, a dodatkowo łatwo się nakłada. W katalogach AVON znajdziemy naprawdę bogatą gamę kolorystyczną tych szminek i z pewnością każdy wybierze coś dla siebie.  Cena to ok. 15 zł.

2016-03-21 09.52.27

avon

Tak wyglądają moje nowości w kolorówce, a już niebawem przedstawię Wam nowości w pielęgnacji. Koniecznie dajcie znać, czy miałyście okazję używać, któregoś z przedstawionych przeze mnie produktów i jak się sprawdził!

4 uwagi do wpisu “Nowości w kolorówce

Skomentuj

